Werken bij de Vloeren Expert Groep

Aan de slag bij een gezellig en bevlogen team van servicegerichte professionals? Bekijk dan nu onze vacatures of stuur een open sollicitatie. Bij de Vloeren Expert Groep krijg je de ruimte om jezelf verder professioneel te ontwikkelen en (ook) mede te profiteren van onze onstuimige groei.

Telefonische verkoopadviseur

Wat ga je doen?

Als Verkoopadviseur ben je verantwoordelijk voor het algehele verkoopproces van onze klanten. Hierbij bel je de klanten na die aangegeven hebben interesse te hebben in onze vloeren en tegels. Aan jou de taak om de offerte geheel op maat te maken, de klanten goed te informeren en door de juiste service te bieden de klant tevreden op laten hangen! Lijkt het jou leuk om visitekaartje te worden van onze organisatie? Lees dan snel verder!

Wie ben jij?

  • Je hebt al enige ervaring in de commerciële richting, bij voorkeur in een callcenter.
  • MBO werk- en denkniveau.
  • Je bent communicatief vaardig en commercieel ingesteld.
  • je bent oplossingsgericht en denkt graag mee met de klant.
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.

Wat bieden wij?

  • Een salaris tussen de € 2000 – €2350 obv 40 uur excl. vakantiegeld + bonussen waar je heel blij van wordt.
  • Dagelijks verse lunch op kosten van de zaak en teamuitjes op regelmatige basis.
  • 20+3 vakantiedagen per jaar en pensioenopbouw conform CAO.
  • Participeren in een snel groeiende organisatie waar je even hard en snel kan meegroeien, eigen initiatief is hierin erg belangrijk!
  • Gelijk bij ons in dienst, zonder tussenpartij.

Soort dienstverband: Voltijds, Deeltijds
Parttime uren: 16 per week

Enthousiast geworden? Wacht dan niet langer en stuur ons jou sollicitatie. We nemen zsm contact met je op.

Vragen over deze vacature? Neem dan contact op met onze HR Manager op 06-28693320

Wat ga je doen?

Als Kwaliteitsmedewerker of Kwaliteitscontroleur/Uitvoerder ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de producten of diensten die Vloeren Expert Groep levert. Jij zorgt dat de kwaliteit die wordt gevraagd ook écht gewaarborgd wordt en alle kwaliteitseisen worden nageleefd. Dit doe je door een kwaliteitsrapportage te maken na elke geleverde service, de uitkomsten van onderzoeken te analyseren en te verwerken in rapportages.

Op basis van klachten en onderzoeken, aanpassingen en verbeteringen implementeer jij nieuwe procedures en processen. Daarnaast vergroot je het bewustzijn van de collega’s op het gebied van kwaliteit.

Je werkt nauw samen met het MT en je bent een belangrijke factor binnen de organisatie.

Onze harde groei komt door onze expertise en hoge kwaliteit. Voelt het voor jouw als een uitdaging om de kwaliteit van onze diensten en producten te waarborgen en verbeteren? Solliciteer dan direct!

Wie ben jij?

  • Je bent jaren een aannemer, tegelzetter of parketeer geweest en wilt dit nu vertalen in kwaliteitswaarborging
  • MBO werk en denkniveau
  • Je bent nauwkeurig, accuraat en oplossingsgericht ingesteld
  • Je bent innovatief en denkt mee in processen

Wat bieden wij?

  • Een salaris tussen de € 2500 – €3000 obv 40 uur excl. vakantiegeld + bonussen
  • Dagelijks verse lunch op kosten van de zaak en teamuitjes
  • 20+3 vakantiedagen per jaar en pensioenopbouw conform CAO
  • Participeren in een snel groeiende organisatie waar je even hard en snel kan meegroeien, eigen initiatief is hierin erg belangrijk
  • Gelijk bij ons in dienst!

Enthousiast geworden? Wacht dan niet langer en stuur ons jou sollicitatie. We nemen zsm contact met je op.

Vragen over deze vacature? Neem dan contact op met onze HR Manager op 06-28693320

Allround Magazijnmedewerker - Groothandel - Dordrecht

Wat ga je doen?

Als allround magazijn medewerker ben jij eindverantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het bezorgen van alle pakketjes. Jij zorgt ervoor dat alle spullen op een snelle en correcte manier aankomt bij de plaats van bestemming door nauwkeurig te orderpicken, de voorraad bij te houden en de busjes zo goed en zorgvuldig mogelijk in te laden. Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten, vloerenleggers en leveranciers.

Wie ben jij?

  • Je hebt al enige ervaring in de logistiek, bij voorkeur in een groothandel/Bouw
  • Je bezit minimaal een BE rijbewijs en Heftruck/Reachtruck certificaten of bent bereidt deze te halen.
  • Je bent flexibel ingesteld en vindt het niet erg af en toe op de zaterdag te werken
  • Je bent een echte aanpakker en steekt graag de handen uit de mouwen

Wat bieden wij?

  • Een goed basis salaris van €2000 – €2350,- ovb 40 uur.
  • 20+3 vakantiedagen, 8 % vakantiegeld en een aantrekkelijke bonusregeling.
  • Pensioenopbouw conform CAO.
  • Doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie, eigen initiatief hierin is erg belangrijk.
  • Gelijk bij ons in dienst!

Enthousiast geworden? Wacht dan niet langer en stuur je sollicitatie en we nemen zsm contact met je op!

Vragen over deze vacature? Neem dan contact op met onze HR Manager op 06-28693320

Commercieel Medewerker - Binnendienst - Zwijndrecht

Wat ga je doen?

Als commercieel medewerker binnendienst ben je verantwoordelijk voor het algehele verkoopproces van onze klanten. Hierbij bel je de klanten na die aangegeven hebben interesse te hebben in onze vloeren en tegels. Aan jou de taak om de offerte geheel op maat te maken, de klanten goed te informeren en door de juiste service te bieden hangt de klant tevreden op! Lijkt het jou leuk om visitekaartje te worden van onze organisatie? Lees dan snel verder!

Wie ben jij?

  • Je hebt al enige ervaring in de commerciële richting, bij voorkeur in een callcenter.
  • MBO werk- en denkniveau.
  • Je bent communicatief vaardig en commercieel ingesteld.
  • je bent oplossingsgericht en denkt graag mee met de klant.
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.

Wat bieden wij?

  • Een salaris tussen de € 2000 – €2350 obv 40 uur excl. vakantiegeld + bonussen.
  • Dagelijks verse lunch op kosten van de zaak en teamuitjes.
  • 20+3 vakantiedagen per jaar en pensioenopbouw conform CAO.
  • Participeren in een snel groeiende organisatie waar je even hard en snel kan meegroeien, eigen initiatief is hierin erg belangrijk!
  • Gelijk bij ons in dienst.

Enthousiast geworden? Wacht dan niet langer en stuur ons jou sollicitatie. We nemen zsm contact met je op.

Vragen over deze vacature? Neem dan contact op met onze HR Manager op 06-28693320

Front-end developer - Creatief - Groeiende organisatie

Wat ga je doen?

Als front-end developer zal je onze websites van een standaard website template overzetten naar WordPress en voor ons ook af en toe grafische taken oppakken. Ook houdt je bezig met ontwerpen en designen van onze website en vindt het leuk beeldmateriaal te schieten en te editen tbv promotiemateriaal.

Wie ben jij?

  • HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt minimaal 3+ jaar ervaring met HTML5 en CSS3
  • Ervaring met JavaScript is een pré
  • Ervaring met Bootstrap 4/5 is een pré
  • Je hebt ervaring met WordPress en WooCommerce
  • Je hebt kennis van Photoshop, Illustrator en InDesign (voor het opmaken van beeldmateriaal voor de websites)
  • Je beheerst de Nederlandse taal

Wat bieden wij?

  • Een salaris tussen de € 2200 – 2800 euro obv fulltime.
  • 20+3 vakantiedagen per jaar en pensioen conform CAO.
  • Dagelijks verse lunch van de zaak.
  • Participeren in een snel groeiende organisatie waar je even hard en snel kan meegroeien.
  • Gelijk in dienst bij ons!

Enthousiast geworden? Wacht dan niet langer en stuur ons jouw sollicitatie. We nemen zsm contact met je op.

Vragen over deze vacature? Neem dan contact op met onze HR Manager op 06-28693320

Filiaalmanager - Showroom - Sales Manager Wonen

Wat ga je doen?

Als Showroom Manager/Sales Manager werk je bij de snelst groeiende onderneming van Nederland, gevestigd in Zwijndrecht en in Cruquius. Een organisatie met een informele werksfeer, leuke collega’s, veel vrijheid en elke dag een heerlijke verse lunch op kosten van de zaak!!

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de omzetgeneratie binnen jouw eigen Showroom.Je krijgt voldoende ruimte om je eigen ideeën te implementeren en je geeft leiding aan een team van 2-4 verkopers. Je bepaald de indeling, je zorgt voor een goed assortiment, je hebt dagelijks contact met leveranciers en vertegenwoordigers om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen binnen de markt, je netwerkt, zet sales trainingen en product trainingen op, je motiveert je team, komt met nieuwe ideeën en zet targets op. Je rapporteert je resultaten aan het managementteam. Als Showroom Manager krijg je alle tools om de Showroom tot een succes te maken!

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als manager, bij voorkeur in de Retail
  • HBO werk- en denkniveau
  • Je bent analytisch ingesteld en weet wat er nodig is om succesvol te zijn
  • Je bent doelgericht, een echte leider en Salesgericht
  • Je bent innovatief en je pro actief; afwachten is niks voor jou
  • Je bent flexibel

Wat bieden wij?

  • Een directe en informele werksfeer in een zeer jong en dynamisch team
  • Een salaris tussen de € 2500 – 3000 euro excl. vakantiegeld + bonussen
  • Dagelijks verse lunch op kosten van de zaak en teamuitjes die je zelf mag inplannen.
  • 20+3 vakantiedagen per jaar en pensioenopbouw conform CAO.
  • Participeren in een snel groeiende organisatie waar je even hard en snel kan meegroeien, eigen initiatief is hierin erg belangrijk
  • Budget voor persoonlijke ontwikkeling
  • Gelijk bij ons in dienst!

Enthousiast geworden? Wacht dan niet langer en stuur je cv naar ons toe en we nemen zsm contact met je op!

Ervaren Verkoopadviseurs - Sales - Tegels en Vloeren - Cruquius

Wat ga je doen?

Als Winkelverkoper – Vloeren &Tegels/Sanitair en trappen ben je het visitekaartje van het bedrijf. Je staat klanten te woord en verwelkomt ze, stelt vragen om de klantbehoefte te achterhalen en denkt mee, zodat ze tevreden de deur uit lopen.Je zorgt voor een nette showroom en doet wat administratieve taken zoals offertes opmaken, nabellen en samples sturen.Wat ga je doen?

Wie ben jij?

  • Je bezit minimaal MBO werk en denk niveau.
  • Je hebt al enige ervaring in de sales.
  • Je bent flexibel, collegiaal en kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je wilt graag participeren in een groeiende organisatie en denkt graag mee om de sales te optimaliseren.
  • je bent sales en service gericht.

Wat bieden wij?

  • Een goed basis salaris van €2000 – €2250 obv leeftijd en ervaring, excl. Vakantiegeld
  • Een interessante bonusregeling bij behalen van de KPI’s
  • 20+3 vakantiedagen per jaar en pensioenopbouw conform CAO.
  • Dagelijks verse lunch op kosten van de zaak en teamuitjes.
  • Veel vrijheid en ondernemerschap in deze functie.
  • Participeren in een snel groeiende organisatie waar je even hard en snel kan meegroeien binnen de organisatie.
  • Opleiding en trainingsmogelijkheden die bij jouw functie passen.
  • Gelijk bij ons in dienst!
 

Enthousiast geworden? Wacht dan niet langer en stuur ons jouw sollicitatie. We nemen zsm contact met je op.

Vragen over deze vacature? Neem dan contact op met onze HR Manager op 06-28693320

Wat ga je doen?

Als Content/SEO Marketeer weet jij met doelgroepgerichte teksten potentiële klanten tot actie te bewegen! Je bent creatief, flexibel, accuraat en weet als geen ander de juiste woorden te gebruiken om onze doelgroep te enthousiasmeren. Je werkt nauw samen met een collega Content Marketeer en met onze Marketing Directeur. Samen zorgen jullie voor alle content op social media, websites, reclame campagnes en meer. Ben jij die creatieve duizendpoot die met ons mee wilt groeien? Lees dan snel verder! 

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal HBO werk en denk niveau.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • Je bent creatief, accuraat en flexibel ingesteld.
  • Je bent bekend met online marketing en denkt graag mee in innovatie en processen.
  • Goede kennis van SEO om als basis voor teksten te gebruiken.
  • Basiservaring met HTML en CSS

Wat bieden wij?

  • Een goed basis salaris van €2200 – €2400 obv leeftijd en ervaring, excl. Vakantiegeld
  • Een interessante bonusregeling bij behalen van de KPI’s
  • 20+3 vakantiedagen per jaar en pensioenopbouw conform CAO.
  • Dagelijks verse lunch op kosten van de zaak en teamuitjes.
  • Veel vrijheid en ondernemerschap in deze functie.
  • Participeren in een snel groeiende organisatie waar je even hard en snel kan meegroeien binnen de organisatie.
  • Opleiding en trainingsmogelijkheden die bij jouw functie passen.
  • Gelijk bij ons in dienst!
 

Enthousiast geworden? Wacht dan niet langer en stuur ons jouw sollicitatie. We nemen zsm contact met je op.

Vragen over deze vacature? Neem dan contact op met onze HR Manager op 06-28693320

Wat ga je doen?

Als Accountmanager Buitendienst ben jij het visitekaartje van ons bedrijf. Jij weet als geen ander mensen te enthousiasmeren en ons bedrijf te vertegenwoordigen. Je krijgt in deze functie de mogelijkheid je eigen klantenbestand op te bouwen voor zowel particulier als de zakelijke markt. Je zult veel netwerken, klanten bezoeken, offertes opmaken, opvolging geven met als doel de klant zo goed mogelijk te helpen. De klanten die je zult bezoeken zijn warme leads die aan hebben gegeven interesse te hebben in een vloer, tegels, badkamer, sanitair, trappen of vloerverwarming. Aan jou om zo goed mogelijk te peilen wat de klantbehoefte is, service op maat te verlenen en zo compleet mogelijk de deal te sluiten

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal 2 jaar Sales ervaring (pre).
  • MBO werk en denk niveau.
  • Je bent representatief en communicatief vaardig.
  • Je bent commercieel ingesteld en houdt van uitdagingen.
  • Je bent flexibel ingesteld en kan zelfstandig werken.
  • Je bent een echte doorzetter en geeft niet snel op.

Wat bieden wij?

  • Een goed basis salaris van €2200 – €2750 obv leeftijd en ervaring, excl. vakantiegeld van 8% + een zeer hoge bonusregeling bij behalen van de KPI’s, the sky is the limit!
  • 20+3 vakantiedagen per jaar en pensioenopbouw conform CAO non food Retail.
  • Dagelijks verse lunch op kosten van de zaak en teamuitjes.
  • Mooie auto van de zaak met eventueel bijtelling om prive te rijden, telefoon en ipad van de zaak om je werk goed te kunnen uitvoeren.
  • Veel vrijheid en ondernemerschap in deze functie. Je beheerd je eigen agenda en rooster.
  • Participeren in een snel groeiende organisatie waar je even hard en snel kan meegroeien binnen de organisatie.
  • Opleidingen en cursussen die aansluiten bij je functie om zo nog beter te worden.
  • Gelijk bij ons in dienst.

Enthousiast geworden? Wacht dan niet langer en stuur ons jouw sollicitatie. We nemen zsm contact met je op.

Vragen over deze vacature? Neem dan contact op met onze HR Manager op 06-28693320

Wat ga je doen?

Dagelijks komen er tientallen offertes binnen van klanten die interesse hebben in onze tegels/sanitair/badkamers/tuintegels en meer. Omdat wij een gehele legservice bieden, ontzorgen we de klant door onze eigen tegelzetters in te schakelen. Aan jou de taak om de klussen in te plannen, het materiaal op tijd te bestellen en te leveren en het algehele proces te bewaken en/of te verbeteren. Je schakelt in deze functie met zowel klanten/leveranciers en de tegelzetters. Ook heb je nauw contact met de binnendienst en verkoop om de planning en inkoop zo goed mogelijk te laten verlopen.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal MBO werk en denkniveau.
  • Je bent accuraat en administratief sterk.
  • Je bent fulltime beschikbaar en flexibel ingesteld.
  • Je bent oplossingsgericht en denkt mee in processen.
  • Je bent commercieel en denkt graag mee met de klant.

Wat bieden wij?

  • Een goed basis salaris van €1850,- tot €2200,- obv fulltime dienstverband, leeftijd en ervaring
  • 8% vakantiegeld + een interessante bonusregeling bij behalen van de KPI’s
  • 20+3 vakantiedagen per jaar, extra vrije dagen bij overwerk en pensioenopbouw conform CAO Non Food Retail
  • Dagelijks verse lunch op kosten van de zaak
  • Teamuitjes, BBQ’s, Feestjes en weekendjes weg die wij volledig bekostigen.
  • Participeren in een snel groeiende organisatie waar je even hard en snel kan meegroeien binnen de organisatie.
  • Gelijk in dienst bij ons!

Enthousiast geworden? Wacht dan niet langer en stuur ons jouw sollicitatie. We nemen zsm contact met je op.

Vragen over deze vacature? Neem dan contact op met onze HR Manager op 06-28693320